11 گام براي ايجاد يك كمپين بازاريابي ديجيتال متمركز بر نتايج

آموزش هاي محمد درباره اينفلوئنسر ماركتينگ

11 گام براي ايجاد يك كمپين بازاريابي ديجيتال متمركز بر نتايج

۱۲ بازديد


11
گام براي ايجاد يك كمپين بازاريابي ديجيتال متمركز بر نتايج 

 

يك كمپين ديجيتال ماركتينگ داراي بخش هاي متحرك بسياري است كه همه با هم براي رشد كسب و كار شما كار مي كنند.

هنگامي كه كمپين خود را با تبليغات، اتوماسيون ايميل و قيف‌هاي فروش راه‌اندازي كرديد، مي‌توانيد…

... تجزيه و تحليل ها را مرور كنيد و از نظر فيزيكي پيشرفت كسب و كار خود را مشاهده كنيد.

از تعيين اهداف و بودجه تا راه اندازي تبليغات فيس بوك و گوگل، راه طولاني است.

اما ما اينجا هستيم تا بهترين توصيه ها، نكات و ترفندها را براي ايجاد كمپين بازاريابي ديجيتال بعدي به شما ارائه دهيم.

اين نكات را در كمپين بازاريابي ديجيتال خود اعمال كنيد يا با تيم متخصص ما تماس بگيريد و ما توسعه دهنده بخش بازاريابي شما خواهيم بود.

1. اهداف خود را مشخص كنيد 

آيا مي‌خواهيد تبديل‌ها، فالوورها، لايك‌ها، پاسخ‌ها به ايميل‌ها، شماره 1 در جستجوهاي Google باشند؟

گزينه ها در بازاريابي ديجيتال بي پايان هستند، اما عاقلانه است كه تصميم بگيريد هدف اصلي شما در كمپين ديجيتال ماركتينگ شما چيست.

اگر مي خواهيد ايميل بفرستيد و همچنين تبليغات را در گوگل و ديگر پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي اجرا كنيد.

استخدام يك آژانس ديجيتال ماركتينگ را در نظر بگيريد تا به شما كمك كند زيرا اين مي تواند يك كار بزرگ براي صاحب يك كسب و كار كوچك باشد.

چندين نوع هدف وجود دارد كه مي توانيد روي آنها تمركز كنيد.

برخي از موارد مهمي كه بايد از آنها آگاه باشيد عبارتند از آگاهي از برند، رشد فالوور، تبديل و توليد سرنخ.  

آگاهي از برند بايد در ليست شما بالا باشد.

چند بار تا به حال به كسي گفته ايد كه چيزي را در اينترنت جستجو كند، اما به جاي گفتن «برو آن را جستجو كن» گفتي «فقط آن را در گوگل جستجو كن»؟

اين آگاهي از برند در بالاترين سطح است.

وقتي كاربران شروع به استفاده از نام تجاري شما براي اشاره به يك اصطلاح عمومي مي كنند، شما آن را ساخته ايد. اما رسيدن به آن يك پروسه طولاني است.   

به دست آوردن فالوور آنقدرها هم كه به نظر مي رسد آسان نيست.

مطمئناً مي توانيد به همه دوستان و خانواده خود بگوييد كه تجارت شما را در فيس بوك لايك كنند يا شما را در اينستاگرام دنبال كنند.

اما همچنان به يك كمپين ديجيتال ماركتينگ نياز داريد.

در اينجا مي توانيد تبليغات افزايش فالوور در فيس بوك را اجرا كنيد كه مخاطبان خاص شما را هدف قرار داده و از آنها بخواهيد صفحه شما را لايك كنند.

براي مشتريان فعلي خود ايميل بفرستيد و درخواست لايك يا فالو كنيد. هميشه داشتن چيزي براي مبادله مانند كوپن يا هديه رايگان ايده خوبي است.  

متقاعد كردن مردم به استفاده از محصول شما نياز به تلاش زيادي دارد.

اگر مي‌خواهيد كمپين ديجيتال ماركتينگ شما بر روي تبديل متمركز شود، اساساً مي‌خواهيد كسي…

… آگهي خود را ببينيد يا ايميل خود را باز كنيد و خريد كنيد.

Lead Generation مرحله اي در فرآيند تبديل است.

اگر روي توليد سرنخ متمركز هستيد، اين كاربران از محصول شما آگاه مي شوند و سپس…

...به شما اطلاع مي دهد كه علاقه مند به يادگيري بيشتر و خريد احتمالي هستند.

 

با هر يك از اين اهداف، مراحل مختلفي وجود دارد كه بايد براي موفقيت كمپين بازاريابي ديجيتال خود برداريد.

2. بازار هدف خود را تعريف كنيد 

چه نوع افرادي را مي خواهيد هدف قرار دهيد؟

اگر در حال حاضر يك وب سايت داريد و تجزيه و تحليل را اجرا مي كنيد، مي توانيد گزارش هايي را تهيه كنيد تا ببينيد چه نوع افرادي براي محصولات شما خريد مي كنند.

اگر تازه شروع كرده ايد بايد كمي تحقيق كنيد.

مي توانيد رقابت خود را بررسي كنيد تا ببينيد چه كساني را هدف قرار مي دهند اما فقط مخاطبان آنها را هدف قرار ندهيد .

شما بايد يك بازار خاص براي هدف گيري پيدا كنيد كه ممكن است آنها از دست بدهند.

ابتدا بايد تصميم بگيريد كه آيا ساير مشاغل يا مصرف كنندگان را هدف قرار مي دهيد. نه شما نمي توانيد همه را هدف قرار دهيد.

بازار خاص خود را پيدا كنيد. يك كمپين ديجيتال ماركتينگ موفق، مخاطبان مشخصي دارد كه به دقت توسط شما، صاحب كسب و كار ساخته شده است!

شما مي توانيد به تنهايي از مشتريان فعلي خود نظرسنجي كنيد يا يك شركت بازاريابي ديجيتال را استخدام كنيد تا اين تحقيق را براي شما انجام دهد.

3. Personas را توسعه دهيد

يك شخصيت خريدار براي برند خود ايجاد كنيد. اين شخص را به تفصيل توصيف كنيد – براي امرار معاش چه كار مي كند، درآمد سالانه، وضعيت خانوادگي، سن، علاقه و ناپسندي.

بگوييد كه در حال افتتاح يك شركت قهوه صنايع دستي در جامعه محلي خود هستيد. قيمت متوسط ​​يك فنجان قهوه حدود 5 دلار است.

مشتري ايده آل شما احتمالاً حقوق بيشتري خواهد داشت و مقداري درآمد قابل تصرف دارد. بياييد يك شخصيت براي تجارت قهوه آينده خود ترسيم كنيم.

اين استيو استاستيو يك حرفه اي بازاريابي 27 ساله است كه سالانه 80000 دلار از شغل خود درآمد دارد.

او جامعه محلي خود را دوست دارد و هميشه به دنبال يك مكان جديد سرگرم كننده است كه بتواند روزهايي را كه در خانه كار مي كند به جاي دفتر كار بگذراند.

او بسيار با فناوري آشنا است و عاشق يك جعبه اشتراك خوب استاستيو عاشق يادگيري در مورد آخرين فن آوري است، اما از فضاي باز نيز لذت مي برد.

او شنبه هايش را به خريد در بازار كشاورزان محلي مي گذراند و سگش را براي گردش در پارك مي برد.

او اميدوار است روزي شركت فناوري خود را داشته باشداگرچه او دوست دارد در پول خود صرفه جويي كند، اما اغلب غذاها و نوشيدني هاي محلي را هدر مي دهد.

اين خلاصه اي كوتاه از يك مشتري ايده آل براي كسب و كار قهوه محلي ما است.

هنگام ايجاد پرسوناي خريدار، بايد جمعيت شناسي، ترس ها، اهداف و رفتارهاي آنلاين مشتريان خود را در نظر بگيريد.

ايجاد اين موارد به زمان، تمرين و صبر نياز دارد تا به درستي آنها را به دست آوريد.

 

4. بودجه خود را تعريف كنيد

براي هر كمپين بازاريابي ديجيتال، بايد بودجه اي در نظر بگيريد. به خاطر داشته باشيد كه تبليغات ديجيتال ارزان ترين نوع تبليغات است!

اگر باور نداريد ، قبلاً بازاريابي ديجيتال را با بازاريابي سنتي مقايسه كرده ايم .

اگر يك شركت ديجيتال ماركتينگ استخدام مي كنيد، به خاطر داشته باشيد كه بايد براي پرداخت خدمات و همچنين…

اگر براي كمپين بازاريابي ديجيتال خود به آن علاقه داريد، بودجه اي براي اجراي تبليغات فيس بوك يا گوگل داشته باشيد.

مي توانيد با اين سوال شروع كنيد كه مي خواهيد چقدر درآمد داشته باشيد. اينجاست كه بايد يك هدف معقول تعيين كنيد.

اگر در حال اجراي يك كمپين تبليغاتي فيس بوك هستيد و مي خواهيد هر ماه 10000 دلار درآمد داشته باشيد و حاشيه محصول شما 100 دلار است، بايد…

... از اين كمپين تبليغاتي 100 فروش ايجاد كنيد.

و با در نظر گرفتن اين موضوع، مي توانيد بودجه خود را بر اساس حاشيه سودي كه مي خواهيد ايجاد كنيد تنظيم كنيد.

ايجاد بودجه بخش بزرگي از كمپين بازاريابي ديجيتال شما است.

اگر نمي دانيد بودجه خود چگونه بايد باشد، زماني را براي صحبت با يك متخصص رسانه هاي اجتماعي تعيين كنيد.

5. كانال هايي را كه مي خواهيد استفاده كنيد انتخاب كنيد

در كمپين ديجيتال ماركتينگ خود احتمالاً مي خواهيد تا حد امكان از كانال هاي بيشتري استفاده كنيد.

اگر شما يك شركت تجاري به كسب و كار هستيد، نبايد دقيقاً از همان كانال هاي شركت تجاري به مصرف كننده استفاده كنيد.

شما مي توانيد در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك ، اينستاگرام ، لينكدين و حتي پينترست تبليغ كنيد .

تبليغات گوگل نيز محبوب هستند و مي توانند به سرعت وب سايت شركت شما را به بالاي نتايج جستجو برسانند.

ترك نكن بازاريابي ايميل از كمپين بازاريابي ديجيتال خود را.

ارسال ايميل اغلب توسط شركت ها ناديده گرفته مي شود، اما اين يكي از بهترين راه ها براي رشد كسب و كار شما است.

تركيبي از بازاريابي در كانال هاي رسانه هاي اجتماعي، ارسال ايميل، بهينه سازي وب سايت و استفاده از گوگل براي…

اگر به درستي انجام شود، تبليغ مي تواند يك استراتژي قوي ايجاد كند.

با همكاري همه اين استراتژي ها، فضاي زيادي براي خطاي كاربر وجود دارد.

البته، شما مي توانيد ياد بگيريد كه چگونه يك كمپين بازاريابي ديجيتال شگفت انگيز بسازيد.

اما آيا آسان تر نخواهد بود كه به يك حرفه اي اجازه دهيد تمام كارهاي سنگين را براي شما انجام دهد؟  

6. تحقيقات كلمات كليدي را براي SEO و PPC انجام دهيد

اگر قصد داريد تبليغات گوگل (PPC) را اجرا كنيد يا وب سايت خود را براي موتورهاي جستجو (SEO) بهينه كنيد، بايد تحقيقاتي در مورد كلمات كليدي انجام دهيد .

كلمات كليدي كلماتي هستند كه كاربران براي يافتن محصول يا خدمات يا پاسخ به سوالي در موتورهاي جستجو تايپ مي كنند.

اگر نمي خواهيد تبليغاتي را اجرا كنيد، مطمئناً مي خواهيد مطمئن شويد كه سايت شما بهينه شده است.

سئو برخلاف PPC رايگان است و براي ارتقاي ارگانيك صفحه شما در رتبه بندي جستجوي گوگل استفاده مي شود.

ترفند يافتن كلمات كليدي براي كسب و كارتان اين است كه خود را به جاي مشتري قرار دهيد.

فهرستي از كلمات كليدي را كه فكر مي كنيد مشتريان در جستجوي آنها هستند، بنويسيد و سپس آنها را آزمايش كنيد!

مي توانيد كلمات را در گوگل تايپ كنيد و اجازه دهيد نوار جستجوي شما به صورت خودكار پر شود. اين به شما كمك مي كند تا در مورد آنچه مشتريان در جستجوي آن هستند ايده بگيريد.  

همچنين مي توانيد از سايت هايي مانند Answer the Public استفاده كنيد.

اين سايت شبكه اي از سوالاتي را ارائه مي دهد كه افراد بر اساس كلمه كليدي كه شما تايپ مي كنيد از موتورهاي جستجو مي پرسند.

همانطور كه مي بينيد اينها تمام سوالاتي است كه مردم در مورد پروازها از گوگل مي پرسند.

در اينجا يك اوج دزدكي در فرآيند تحقيق كلمات كليدي ما است. 

ما با صحبت با مشتريان خود در مورد اهداف آنها براي كمپين بازاريابي ديجيتال و اينكه آنها فكر مي كنند مشتريان به دنبال چه كلماتي هستند صحبت مي كنيم.

سپس ما مقايسه مي كنيم كه رقبا براي چه رتبه بندي مي شوند و بررسي مي كنيم كه آيا كلمات كليدي براي رتبه بندي شما وجود دارد يا خير…

... در حال حاضر و اگر ممكن است كه شما را به اين رتبه شماره يك.

پس از تكميل تحقيقات اوليه، كلمات كليدي را جمع آوري مي كنيم تا بتوانيم حجم جستجوي ماهانه و سختي كلمات كليدي آنها را با هم مقايسه كنيم.

ما همچنين دوست داريم مشخص كنيم كه كدام صفحه را مي توانيم براي هر كلمه كليدي بهينه كنيم يا اينكه آيا بايد يك صفحه فرود جديد ايجاد كنيم.

ما معمولاً به دنبال كلمات كليدي هستيم كه جستجوي ماهانه بالا با رقابت كم داشته باشند.

 

براي اين مشتري، ما از كلمات كليدي مرتبط با صنعت براي بهينه سازي وب سايت آنها استفاده كرديم و توانستيم آنها را در رتبه اول نتايج جستجوي گوگل قرار دهيم.

در اينجا مي توانيد بخشي از فرآيند ما را براي تعريف اينكه كدام كلمات كليدي براي اين شركت خوب كار مي كنند و كدام نه، مشاهده كنيد.

ما دوست داريم همه گزينه هاي خود را بررسي كنيم تا مطمئن شويم يك كلمه كليدي بالقوه را از دست نمي دهيم.

روند ما براي PPC كمي متفاوت است زيرا بايد هزينه هر كليك هر كلمه را مقايسه كنيم و سپس كلمات كليدي را بر اساس آن گروه بندي كنيم.

با PPC ما بر روي ميزان هزينه هر كلمه در هنگام كليك كردن يك مشتري بالقوه و همچنين حجم جستجوي ماهانه متمركز هستيم.

هدف ما اين است كه CPC شما را پايين نگه داريم و در عين حال به افراد بيشتري دسترسي پيدا كنيد.

پس از تكميل تحقيقات كلمات كليدي خود، آماده شروع بهينه سازي سايت خود و راه اندازي تبليغات گوگل هستيد.

سئو به صورت فيزيكي در سايت شما انجام مي شود.

شما بايد عنوان و توضيحات متا، تگ H1، تگ هاي جايگزين تصاوير و كپي را تغيير دهيد تا كلمات كليدي انتخابي خود را منعكس كنيد.

هنگام ايجاد كمپين هاي تبليغاتي PPC خود از كلمات كليدي مورد نظر خود استفاده مي كنيد تا زماني كه آنها تايپ مي شوند، تبليغ شما به عنوان يكي از بهترين نتايج تبليغاتي ظاهر شود.

اگر مي خواهيد براي چيزي مانند SEO و PPC زمان و هزينه صرف كنيد، مي خواهيد مطمئن شويد كه اين كار به درستي انجام مي شود.

استخدام يك حرفه اي براي كمپين ديجيتال ماركتينگ شما تضمين مي كند كه يك استراتژي سفارشي ايجاد شده است تا بتوانيد به اهداف خود برسيد.

7. تبليغات را در پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي تنظيم كنيد

اكنون كه تمام تحقيقات شما تكميل شده و اهداف شما تعيين شده است، مي توانيد وارد تبليغات رسانه هاي اجتماعي شويد.

هر جا كه تصميم به تبليغ داريد (فيس بوك، اينستاگرام، پينترست، لينكدين، توييتر) بايد…

… تبليغات جذابي ايجاد كنيد كه با مخاطبان شما طنين انداز شود.

از آنجايي كه تبليغات فيس‌بوك محبوب‌ترين شكل تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي در كمپين بازاريابي ديجيتال است، نمونه‌اي را به شما نشان مي‌دهيم.

شما اين تبليغ را در مدير تبليغات فيس بوك براي حساب تجاري فيس بوك خود ايجاد خواهيد كرد.

آنها ابتدا از شما مي خواهند كه هدف خود را انتخاب كنيد. بياييد با آگاهي از برند پيش برويم.

سپس نامي براي كمپين خود انتخاب كرده و تصميم مي گيريد كه آيا مي خواهيد بودجه خود را بهينه كنيد يا خير.

سپس از شما خواسته مي شود كه براي تبليغ خود مخاطب ايجاد كنيد.

نكته حرفه اياز مخاطبان مشابه استفاده كنيد. اين يك راه عالي براي هدف قرار دادن افرادي است كه شبيه به پايگاه مشتريان فعلي شما هستند.

براي شروع به يك ليست ايميل نياز داريد تا فيس بوك بتواند براي شما مخاطب بسازد.

هنگامي كه اين تنظيم را انجام داديد، مشتريان بالقوه را مانند يك حرفه اي هدف قرار خواهيد داد!

 

اين نمونه اي از نحوه استفاده ما از مخاطبان مشابه براي تبليغات PPC مشتري خدمات گشت و گذار است.

سپس بودجه تبليغاتي خود را تعيين مي كنيد . بهترين توصيه ما اين است كه از كوچك شروع كنيد و سپس افزايش دهيد.

شما نمي خواهيد براي يك مجموعه تبليغاتي كه تبديل نمي شود، مقدار زيادي پول خرج كنيد.

در نهايت شما يك تبليغ كامل با تصاوير و كپي ايجاد مي كنيد كه با مخاطبان شما طنين انداز مي شود.   

8. نمايه هاي رسانه هاي اجتماعي خود را مديريت كنيد

نه تنها تبليغات رسانه هاي اجتماعي جزء مهمي براي كمپين ديجيتال ماركتينگ شماست، بلكه…

... مديريت و نظارت بر حساب هاي خود را نبايد ناديده گرفت.

رشد فالوور و مديريت شهرت دو تكنيك مديريتي هستند كه ما به آنها سوگند ياد مي كنيم.

شما بايد هميشه روي افزايش طرفداران خود تمركز كنيد زيرا مي خواهيد همچنان مشتري جذب كنيد. فقط به مشتريان فعلي خود تكيه نكنيد.

براي اينكه كمپين بازاريابي ديجيتال شما موفق باشد، بايد مطمئن شويد كه شهرت آنلاين خوبي داريد.

اين بدان معني است كه شما بايد با مشتريان خود در حساب هاي رسانه هاي اجتماعي خود تعامل داشته باشيد و همچنين به…

…مشتريان ناراضي كه به شما نظرات بدي مي دهند.

ارتباط با افرادي كه تجربه بدي داشته اند (اگرچه در ابتدا ممكن است ترسناك باشد) باعث ايجاد اعتماد و ارتباط با مشتريان شما مي شود.

در اينجا يك بررسي است كه در گوگل باقي مانده است. اگر مالك پاسخ نمي داد، اين مي توانست واقعاً به كسب و كار آسيب برساند.

اگر مشتري تجربه بدي داشت، مي‌توانيد با او گفتگو كنيد، از او بخواهيد پيامي براي شما ارسال كند يا…

... در مورد تجربه آنها ايميل بزنيد يا به آنها يك كوپن پيشنهاد دهيد تا دوباره كسب و كار شما را امتحان كنند.

به عنوان يك صاحب كسب و كار، بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه مطمئن شويد به طور فعال نظرات و نظرات را در مورد…

... رسانه هاي اجتماعي و همچنين تعامل با مشتريان.
9.  يك استراتژي بازاريابي ايميلي را تدوين كنيد

بازاريابي ايميلي نبايد از كمپين بازاريابي ديجيتال شما كنار گذاشته شود زيرا مي تواند با بخش رسانه هاي اجتماعي كمپين شما ادغام شود.

مي‌توانيد از رسانه‌هاي اجتماعي براي جمع‌آوري ايميل‌ها استفاده كنيد و سپس مي‌توانيد از آنها براي ايجاد مخاطبي مشابه براي كمپين خود استفاده كنيد.

اكنون فهرستي از افرادي داريد كه ترجيح داده اند اخبار و پيشنهادات ويژه را از شما دريافت كنند!

همچنين مي‌توانيد از ايميل‌ها براي تشويق رشد فالوور در شبكه‌هاي اجتماعي خود استفاده كنيد.

اگر احساس مي‌كنيد زماني براي ارسال ايميل نداريد، حداقل برخي از اتوماسيون‌ها را تنظيم كنيد (يا يك متخصص بازاريابي ايميلي استخدام كنيد تا اين كار را براي شما انجام دهد!).

اتوماسيون هايي را مي توان براي استقبال از كاربران ايجاد كرد، به آنها يادآوري كرد كه چيزي در سبد خريد خود جا گذاشته اند، آنها را در خريدهاي خود به روز مي كنند و موارد ديگر!

پس از ايجاد ايميل‌هايي كه مي‌خواهيد در اتوماسيون شما ظاهر شوند، بايد يك ماشه راه‌اندازي كنيد و شروع را فشار دهيد.

ما به راه اندازي اتوماسيون در MailChimp خواهيم پرداخت.

همانطور كه مي بينيد، ماشه براي ارسال اولين ايميل يك روز پس از پيوستن مشترك به ليست شما تنظيم شده است.

سپس مي توانيد هر تعداد ايميل كه مي خواهيد به اين دنباله اضافه كنيد.

ايميل‌هاي خودكار مي‌توانند در زمان شما صرفه‌جويي كنند، اما ارسال ايميل‌هاي غير خودكار نيز خوب است.

يك سكانس خوشامدگويي عالي است، اما وقتي تمام شود و مشتريان شما اتوماسيون را تمام كنند، چه اتفاقي مي‌افتد؟

اگر بازاريابي ايميلي را متوقف كنيد، مشتريان شما به سرعت برند شما را فراموش خواهند كرد. 

10. بازاريابي مجدد را راه اندازي كنيد

بازاريابي مجدد ابزاري است كه بايد در طول كمپين بازاريابي ديجيتال خود از آن استفاده كنيد.

اين به شما امكان مي دهد فروش هايي را بدست آوريد كه ممكن است در غير اين صورت از دست داده باشيد.

اگر شخصي محصولات شما را مرور مي كند اما خريدي انجام نمي دهد، مي توانيد آنها را با تبليغات رسانه هاي اجتماعي، تبليغات گوگل يا ايميل هدف قرار دهيد.

در اينجا يك تبليغ از شركت Rareform است كه كيف پول، كيف و كيف هاي ساخته شده از بيلبوردهاي بازيافتي را مي فروشد.

از آنجايي كه آنها انبوهي از محصولات مختلف دارند، يك تبليغ چرخ و فلك اجرا مي كنند تا مشتريان بتوانند…

…به راحتي محصولات خود را مرور كنيد يا محصولاتي را كه قبلاً در وب سايت خود مشاهده كرده اند مشاهده كنيد.

آنها حتي يك كوپن براي جلب بيشتر مشتريان ارائه مي دهند.

ايميل‌هاي بازاريابي مجدد مي‌توانند به شكل ايميل‌هاي ترك سبد خريد باشند.

اگر چيزي را به سبد خريد خود اضافه كرديد و خريد نكرديد، ممكن است بعداً ايميلي در مورد آن دريافت كنيد كه شما را تشويق مي‌كند كه برگرديد و خريد كنيد.

شركت هاي بزرگي مانند آمازون بازاريابي مجدد را تا حد يك علم انجام مي دهند.

آنها براي شما ايميل هايي در مورد آنچه در سبد خريد خود باقي گذاشته ايد يا محصولاتي كه مشابه محصولاتي هستند كه خريداري كرده ايد يا…

… مانند اين كوله پشتي روي آن كليك كرد. ( عادل طالبي)

اين استراتژي بايد بخش بزرگي از كمپين ديجيتال ماركتينگ عادل طالبي شما باشد تا مشترياني را كه از شكاف‌ها مي‌لغزند، دستگير كنيد.  

1 1. يك استراتژي وبلاگ نويسي بسازيد

وبلاگ نويسي بخش مهمي از كمپين ديجيتال ماركتينگ شماست كه ممكن است بي اهميت به نظر برسد اما مي تواند يك تغيير بازي براي كسب و كار شما باشد.

وبلاگ نويسي مي تواند به سئوي شما كمك كند ، تعامل مشتري را افزايش دهد و به سوالاتي كه مشتريان شما دارند پاسخ دهد.

يك نكته مهم براي نوشتن وبلاگ اين است كه مطمئن شويد محتواي مرتبط ايجاد مي كنيد.

لازم نيست وبلاگ شما 3000 كلمه باشد، اما به خاطر داشته باشيد كه هر چه وبلاگ طولاني تر باشد شانس شما براي رتبه بندي بيشتر است.

اگر شخصي روي يكي از وبلاگ هاي 300 كلمه اي شما كليك كند، خواندنش خيلي سريع تمام مي شود.

اين بدان معني است كه زمان صرف شده در سايت شما نسبتاً كوتاه خواهد بود.

كاربران زمان بيشتري را صرف خواندن يك وبلاگ طولاني‌تر مي‌كنند كه داراي كپي جذاب و گرافيك جذاب است.

خود به اشتراك مي گذاريم.

 

ايجاد يك كمپين بازاريابي ديجيتال برنده

هنگام ايجاد يك كمپين بازاريابي ديجيتال متمركز بر نتايج، بايد از هر يك از اين استراتژي ها استفاده كنيد.

يكي بر روي قدم بعدي استوار است و پرش از يك مرحله مي تواند پرهزينه باشد. اين يك كار بزرگ براي يك نفر است، به خصوص اگر در هر يك از اين زمينه ها تجربه كافي نداشته باشيد.

در LYFE ما به مشتريان خود تيمي از متخصصان اختصاصي ارائه مي دهيم كه با هم كار مي كنند تا كمپين هاي بازاريابي ديجيتال موفق را مديريت و مديريت كنند.

امروز با ما تماس بگيريد تا ببينيد چگونه مي توانيم به كسب و كار شما كمك كنيم تا پتانسيل كامل خود را به دست آورد. 

منبع: دوره ي ديجيتال ماركتينگ

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.